رویدادها آرشیو خبر ها
از دعوت پرین به مارکیزیو برای تماشای یورو ، تا پارادوکس عجیب هواداران با شعارهای ضد یهود ، اخباری کوتاه از یووه

از دعوت پرین به مارکیزیو برای تماشای یورو ، تا پارادوکس عجیب هواداران با شعارهای ضد یهود ، اخباری کوتاه از یووه

مدیر ورزشی یوونتوس جوزپه ماروتا توسط کنفرانس رهبران فوتبال که شامل نویسندگان و روسای رسانه هایی چون: اسکای ایتالیا، مدیاست گاتزتا دلا اسپورت، کوریره دلااسپوره، توتواسپورت و رای بود، به عنوان مدیر برتر سال ایتالیا انتخاب شد. او در تابستان 2015 تیم را در کاملا تغییر داد، آندره آ‌ پیرلو، آرتورو ویدال و کارلوس توز تیم را ترک کردند و بازیکنانی چون دیبالا، خدیرا و مانژوکیچ و ساندرو به تیم آمدند. شروع ضعیف باعث شد که ماروتا از هواداران یوونتوس انتقادات زیادی دریافت کند، اما بانوی پیر حالا 9 امتیاز اختلاف در سری آ‌ صدرنشین است و در کوپا ایتالیا به فینال رسیده است.

 

طنز ماجرا اینجاست که هواداران یوونتوس در بازی با پالرمو به فلورانسی ها توهین کردند ، آنهم در تیمی که مالکانش یهودی اند!

 

یوونتوس به خاطر شعارهای ضد یهودی هوادارانش، با یک جلسه محرومیت تعلیقی برای پیچ جنوبی ورزشگاهاش روبرو شد. حدود 3000 تا از هواداران بیانکونری در طول بازی یوونتوس و پالرمو با خواندن این آواز بین دقایق 34 و 36 به تحقیر یهودیان پرداختند:

 

اهالی فلورانس ایتالیایی نبوده و یک مشت یهودی هستند.

 

باشگاه هم 15 هزار یورو به خاطر شعارهای ضد جنوبی به بازیکنان پالرمو تنبیه شد جریمه ی پیچ جنوبی در صورت تکرار قابل افزایش خواهد بود.

 

 

به دنبال مصدومیت مارکیزیو، ماتیا پرین به او پیشنهاد جالبی در توییتر به او داد، هر دوی این بازیکن ها به خاطر پارگی رباط صلیبی ماه ها از میادین دور خواهند بود:

 

می دانم چه می کشی … موفق باشی.
پینوشت: در کنار بازگشت و چیزهای دیگر … می خواهی که یورو را با هم نگاه کنیم؟

 

مارکیزیو که یکی از اعضای کلیدی آتزوری برای رسیدن به فینال 2012، از این پیشنهاد استقبال کرد:

 

 ایده ی خوبی است دوست من.

 

 

عمل جراجی مارکیزیو با موفقیت انجام شد و باشگاه بیانیه اش را در این باب صادر کرد:

 

کلودیو مارکیزیو امروز صبح تحت عمل بازسازی رباط صلیبی قدامی زانوی پای چپ قرارگرفت، این جراحی توسط پروفسور فلایو کوالیا در کلینیک فورناکا دی سیسانت انجام شد و 100٪ موفق بود. این هافبک برای بازگشت به رقابت ها به حدود 6 ماه زمان نیاز دارد.

 

 

اما در میان های و هوی افت بارسلونا، درخشش لستر، صعود پارما به لیگا پرو از نظرهای خیلی ها پنهان ماند، امروز جانلوییجی بوفون در اینستاگرامش پیامی برایشان منتشر کرد:

 

پارمای عزیزم، به جمع حرفه ای ها خوش برگشتی، جایی که لیاقتش را داری. می دانم که سقوط کردن، بلند شدن و بازپس گرفتن جایگاهی که سزاوارش هستی چه معنایی دارد. راهی که برای بازگشت به جمع بزرگان در پیش رو داری هنوز طولانی است، اما تو داستان و عشق شگفت انگیزی در فوتبال داری و من همواره طرفدارت خواهم بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: